Sovmorgon

En intensiv helg har vi snart lagt bakom oss, med mer eller mindre skytteltrafik fram och tillbaka till Miraflores, där vi hängt på tatueringsstudion, ätit god mat, umgåtts och bara levt. De långa och skumpiga bussresorna har efter mörkrets inbrott, ersatts med taxi, som för övrigt är lika billigt som allting annat här.
Nya kontakter har knutits, vi träffar ständigt väldigt intressanta människor som alltid vill visa oss delar av Lima eller en viss maträtt, tack vare såna personer kommer vi så mycket närmre det genuina Peru.

Nu har vi tagit en rejäl sovmorgon, kl är straxt lunchtid här, och den här söndagen blir det nog inte många knop gjorda.

P.s. ursäkta mobilbild!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisaperu.blogg.se

Den här bloggen har handlat om mitt liv i Peru, där jag spenderade 6 månader. Många upplevelser finns i text, men även i bild. Jag som skrivit heter Lovisa, är 22 år ung och har precis börjat resten av mitt liv! Kontakt: [email protected]

RSS 2.0