Mi casa futura

Hola!
 
Jag har just fått min nya adress, på bilden ser man alltså vart jag ska bo 2/5-29/10. Det stora grönområdet som ligger i närheter; Parque De Las Leyendas är ett stort zoo, med massor djur - jag kommer bli stammis där tror jag.
 
Igår firade jag min 22-årsdag, den började jättebra med uppstigning 5.00, buss mot jobbet 5.49, hittar en jättefin blomma mitt skrivbord (tack chefen) 6.30, frukost på jobbet ~7.00 MEN då slog olyckan till - spillde ett hallon på min vita tröja, så resten av dagen ägnade jag åt att omsorgsfullt hålla en hand eller kaffekopp i vägen för fläcken... Dog inte av det dock, utan fortsatte dagen med ett bredare leende för varje värmande gratulation, jag har underbara kollegor, vänner och familj! Avslutade arbetsdagen efter att också ha hunnit med en trevlig teamlunch, vid 16 och begav mig hemåt för att förbereda inför finbesöket som väntade på kvällen. Underbart sällskap och jättefina presenter fick jag, innan det var dags för sängen. Perfekt födelsedag med andra ord!
 
Morgondagen kommer ägnas åt mer kalas/påskfirande med familj och vänner. Långhelg är som en mindre men minst lika bra version av ungdomens sommarlov!
 
Te veo muy pronto!
-Lovisa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisaperu.blogg.se

Den här bloggen har handlat om mitt liv i Peru, där jag spenderade 6 månader. Många upplevelser finns i text, men även i bild. Jag som skrivit heter Lovisa, är 22 år ung och har precis börjat resten av mitt liv! Kontakt: [email protected]

RSS 2.0