Organisationen som gjorde min resa möjlig

Hola!
 
Det är fler som frågat hur jag bor, hur jag hittade mitt boende osv. Därför tänkte jag passa på att ge lite cred till jultomten i den här sagan, den ideella organisationen som gav mig möjligheten inslagen i papper för mig att slita upp; Öppna Händer (Manos Abiertas på spanska).
 
Det är de som hjälpt mig med boende, mötte mig på flygplatsen och som tar hand om mig som volontär.
 
Vill Du också hjälpa till finns det mängder sätt, allt från att göra som jag; volontärarbeta till att bli fadder, donera pengar eller bara erbjuda en plats för en insamlingsbössa att stå på. De är väldigt flexibla, som Gunde skulle sagt: Ingenting är omöjligt (tänk er också med en släng av dalmål)!
 
Du hittar dom på Facebook; sök bara på Öppna Händer
eller på deras hemsida http://www.oppnahander.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisaperu.blogg.se

Den här bloggen har handlat om mitt liv i Peru, där jag spenderade 6 månader. Många upplevelser finns i text, men även i bild. Jag som skrivit heter Lovisa, är 22 år ung och har precis börjat resten av mitt liv! Kontakt: [email protected]

RSS 2.0