Sangria-kväll

Jaja, jag har tjajat om det mycket, men nu är den faktiskt här! Kvällen som ska spenderas på en pianobar i centrala Lima, drickandes sangria.
Men innan dess har jag varit ute på en powerwalk, en ny runda som jag faktiskt gillade. Hittills har jag inte hittat någonstans att träna ordentligt och alla mina löprundor har blivit på asfalt, för det verkar inte finnas något spår eller så (inte för att jag hade förväntat mig det, men ändå). Idag iallafall så gick jag runt universitetet här i närheten, det är också bara bilväg/trottoar, men det funkar.
För tillfället är det plugg som gäller, sitter och kollar massa videolektioner i programmet InDesign, sjukt kul faktiskt!
Om drygt 3 timmar ska jag bege mig mot skolan i Villa el Salvador för att jobba eftermiddagen och sen, ja gissa vad som händer sen?
 

Den som ändå kunde göra sådär...
 
Te veo muy pronto!
-Lovisa


Kommentarer
Tove

Vågade du verkligen vara sådär nära hunden!?!:o :)

Svar: Haha, jag har max-zoom ;)
Lovisa

2013-05-20 @ 17:27:06
Tove

Hahah jag misstänkte de;)!

2013-05-20 @ 18:16:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisaperu.blogg.se

Den här bloggen har handlat om mitt liv i Peru, där jag spenderade 6 månader. Många upplevelser finns i text, men även i bild. Jag som skrivit heter Lovisa, är 22 år ung och har precis börjat resten av mitt liv! Kontakt: [email protected]

RSS 2.0