Snabbinlägg

Familjen min har snart spenderat sina knappa två veckor här och vi har hunnit med jättemycket. Imorgon kväll beger vi oss mot flygplatsen för deras ca 30 timmar långa resa hemåt.

Lite av det vi hunnit med är massa turism i Lima, katakombmusem, vattenpark mm, shopping så det heter duga, flyg inrikes till Cusco för att se ett av världens sju underverk; Machu Picchu (och massa andra sevärdheter runt staden), bussresa till Ica och oasen mitt i öken, för att prova sandboard och ta en båttur ut till naturreservatet i Paracas där vi såg sjölejon, pingviner och massor fåglar.
Nu återstår en heldag i Miraflores med tatuering, besök i kattparken och lite allmän turism där också, samt en heldag i San Miguel med frisörsalong, shopping mm.

Vid 21 imorgon kväll, peruansk tid, åker vi till flygplatsen, vilket alltså ger oss hela dagen imorgon också.

När jag skickat hem packet kommer bilder och lite mer information om dessa två veckor.


Kommentarer
Maria

Packet är min bror och brorsdöttrar :-)tänk på det fröken lilla. Hoppas att ni har haft det bra och även hunnit njuta av varandra. Kram från faster d.ä

Svar: Ja, dåligt ordval. Ska tänka över det nästa gång! Vi har haft det underbart, saknar dem redan!
Kramar
Lovisa

2013-08-19 @ 13:33:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisaperu.blogg.se

Den här bloggen har handlat om mitt liv i Peru, där jag spenderade 6 månader. Många upplevelser finns i text, men även i bild. Jag som skrivit heter Lovisa, är 22 år ung och har precis börjat resten av mitt liv! Kontakt: [email protected]

RSS 2.0