Ogiltig frånvaro

Ber om ursäkt för uppehållet, det är garanterat inte någon giltig frånvaro pga sjukdom eller liknande. Nej tvärtom, ogiltig, på ett sånt sätt som skulle dra tillbaka CSN-bidraget om man gick i skolan... Eller vänta, det är ju faktiskt ett faktum. Jag har fortfarande inte fått ordning på mitt studiestöd från CSN (sorry för den dåliga reklamen, men det är bara sanning), det är massa krångel med studieförsäkran, stuidetakt osv pga mitt lite krångliga upplägg.
Oavsett, har jag massor saker planerat, bära eller brista- ingen kommer ihåg en fegis!
 
 
Här är ett litet schema för den närmsta tiden:
  • Imorgon, onsdag - Zandra åker hem och lämnar mig åt mitt öde...
  • Jag har nu semester från skolorna ett par veckor
  • 28 juli - Perus födelsedag = firande!
  • 31 juli - avfärd till Huaraz (där det förhoppningsvis blir BungyJump mm)
  • 6 augusti - FAMILJEN KOMMER (förutom lillebror)
  • 9-12 augusti - spenderar vi i Cuscu och Machu Picchu, ÄNTLIGEN!
  • 18 augusti - familjen åker hem igen och jag lämnas återigen åt mitt öde
Så det är ju många roliga saker på gång!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisaperu.blogg.se

Den här bloggen har handlat om mitt liv i Peru, där jag spenderade 6 månader. Många upplevelser finns i text, men även i bild. Jag som skrivit heter Lovisa, är 22 år ung och har precis börjat resten av mitt liv! Kontakt: [email protected]

RSS 2.0