When I'm sad, I stop being sad, and be AWESOME instead

Just så känns livet i Peru. Du kan drabbas av motgångar, i alla möjliga olika slag, men ingenting verkar komma åt en på samma sätt här borta. Det är som att man har en skyddsväst av lycka runt omkring sig. Hjärnan kan gå på högvarv över en situation som uppstått men den där gnagande känslan inombords kommer aldrig.
Jag tror det beror på allt bra som händer runt omkring, det är omöjligt att falla ner i det svarta hålet, när rosa moln lyfter upp dig.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisaperu.blogg.se

Den här bloggen har handlat om mitt liv i Peru, där jag spenderade 6 månader. Många upplevelser finns i text, men även i bild. Jag som skrivit heter Lovisa, är 22 år ung och har precis börjat resten av mitt liv! Kontakt: [email protected]

RSS 2.0