Kaos mm

Det har varit lite problematiskt här i Peru ett par dagar, Zandra har kommit tillrätt och hunnit vara i båda skolorna. Jag själv har fått leka "local" så gott som jag kunde och vi har hunnit med massor, trots att det inte gått en vecka sen hon landade.
Igår bytte vi lägenhet, det blev mycket kånkande och städande, ja allt som hör flyttning till, men nu är vi i ordning på nya stället. Det låter som vi har flyttat långt, men egentligen är det bara en våning upp från den gamla.
 
Idag har vi städat, tvättat och fixat i lägenheten för att ikväll kunna gå ut och unna oss en god middag och fira in nya lägenheten. Allt som går att fira här, tar vi vara på.
Jag har också mängder med plugg framför mig, så mycket av min tid går till det, men det är som jag skrivit tidigare, en rolig och givande utbildning så det går an.
 
Bjuder på en bild från i fredags i Villa el Salvador, där vi tillbringade dagen i skolan med de underbara barnen och Hector som är lärare.
 
Te veo muy pronto!
-Lovisa


Kommentarer
Maria

Du ser väldigt glad ut Lovisa. Kram faster

Svar: Ja, det är jag! Kram
Lovisa

2013-06-03 @ 20:55:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisaperu.blogg.se

Den här bloggen har handlat om mitt liv i Peru, där jag spenderade 6 månader. Många upplevelser finns i text, men även i bild. Jag som skrivit heter Lovisa, är 22 år ung och har precis börjat resten av mitt liv! Kontakt: [email protected]

RSS 2.0