Erkännande. Varning för stötande innehåll!

Okej, det här är inte något jag skulle slänga ur mig bara sådär, utan jag har tänkt igenom det noga och vägt fördelar mot nackdelar. Det är fritt fram att tolka som man vill, min mening är inte att inkräkta på någons känslor eller åsikter. Men jag måste ändå få detta sagt.
Jag är djurvän, jag lovar! Jag har besökt djurparken två gånger inom loppet av en vecka, jag stannar alltid och hälsar på katter jag möter och vill inget djur ont.
 
MEN säga vad man vill, flodhästar är inte ett charmigt djur. Jag försöker titta på dom med den förtjusan barnen runt omkring mig uttrycker, men jag lyckas inte. Aldrig. De är fula och klumpiga och ligger mest och jäser i sIn egen toalett.
 
Förlåt flodhästfantaster. This is the ugly truth.
 
Te vo muy pronto!
-Lovisa


Kommentarer
Tove

Nu tycker jag du är taskig! Dom är väl jätte söta?!:o
Kolla bara vilka små och söta öron han/hon har eller kolla bara vilken fin lila färg han/hon har! Eller kolla bara in vilken stor och fin näsa han/hon har??:);)
Men han/hon är ju sjuk cool! Han/hon kan ju faktiskt död en människa, eller han brukar göra de ganska ofta! Så de är iofs ganska dumt men sött djur;) he he he! :D

Svar: Nej du, ingenting med det här djuret är sött! Du har konstig smak! ;)
Lovisa

2013-05-20 @ 18:49:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisaperu.blogg.se

Den här bloggen har handlat om mitt liv i Peru, där jag spenderade 6 månader. Många upplevelser finns i text, men även i bild. Jag som skrivit heter Lovisa, är 22 år ung och har precis börjat resten av mitt liv! Kontakt: [email protected]

RSS 2.0