Söndagens bittra avsked

Det är något speciellt med söndagar, de är på något vis aldrig helt välkomna. Kan man inte stryka söndagen ur alla kalendrar? Nej det vore ju synd för då skulle man bara ha en dags helg... Nej, söndagen får nog stanna kvar trots allt, you have my permission!
Istället ska jag börja tänka på söndagen som veckans sista dag, något att fira, dagen innan något nytt och spännande ska börja, lite som nyårsafton. Ska nog börja skjuta raketer också, who's in?
 
Nej, den här söndagen är som en kick-off för kommande vecka. Som jag förväntar mig fylla enligt nedan:
  • Sangria-kväll (måndag)
  • Första och andra spanskalektionen (tisdag resp. torsdag)
  • AIK-DIF, försök till livestreaming (onsdag)
  • Zandra kommer!!
  • Diverse svar angående olika projekt
  • Jobb i skolorna
  • Plugg + prov

Så, välkommen ny vecka och välkommen måndag!


Te veo muy pronto!
-Lovisa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisaperu.blogg.se

Den här bloggen har handlat om mitt liv i Peru, där jag spenderade 6 månader. Många upplevelser finns i text, men även i bild. Jag som skrivit heter Lovisa, är 22 år ung och har precis börjat resten av mitt liv! Kontakt: [email protected]

RSS 2.0