Det drar ihop sig

Igår spenderade vi som sagt dagen på djurparken, det var uppskattat av både barnen och mig. I snitt en gång i månaden har jag varit på parken och aldrig tröttnar jag, så det var extra kul att se barnens leende och förtjusta tillrop när de såg de ena djuret efter det andra.
Nu återstår bara en dag här, den kommer helhjärtat ägnas åt att tvätta, städa, packa och äta goooood och lyxig mat.
Så länge önskar jag en fin måndag till alla!

Ett fåtal bilder från gårdagens bravader.
 
 
 
 
Picnic-paus
 
 
 
 
Trötta tjejer
 
 
Manos Abiertas/Öppna Händer
 
Kycklingfest på mitt stammisställe
 
 
 
Sist blev jag nedbrottad och överröst med kramar och pussar
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisaperu.blogg.se

Den här bloggen har handlat om mitt liv i Peru, där jag spenderade 6 månader. Många upplevelser finns i text, men även i bild. Jag som skrivit heter Lovisa, är 22 år ung och har precis börjat resten av mitt liv! Kontakt: [email protected]

RSS 2.0