Sju stygn senare

Min tandläkarskräck har än en gång satts på prov, jag är numer sju stygn rikare efter att ha opererat ut en visdomstand här i Peru. Dagen har jag spenderat som i en dimma av de ångestdämpande- och smärtstillande piller som jag knaprat. Men nu har jag äntligen lämnat detta illusions-liknande tillstånd och trillat tillbaka till verkligheten som består av tre dagars sängliggande, och till min lycka har jag ingen ursäkt att inte plugga dessa dagar...
Jag har laddat kylen med sisådär 5l yoghurt, soppor (dock i skafferiet), och datorn med filmer och serier- Välkommen första 100% lugna helg sen jag satte min fot i detta land!

18 dagar återstår nu.
Varav 3 sängliggande
4-5 i Ica/Nazca/Huacachina för att prova viner, relaxa vid lagunen och swimminpoolen
4 dagar i skolan
+/- 7 dagar att uträtta maaaassa ärenden, så här krävs dicipilin!

Efter det återstår 30h flygresa till Stockholm, Arlanda, med en mellanladning i Atlanta på 10h, som ska förvaltas väl!
 
Får man bara ändan ur vagnen behöver man inte ta sig i kragen
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisaperu.blogg.se

Den här bloggen har handlat om mitt liv i Peru, där jag spenderade 6 månader. Många upplevelser finns i text, men även i bild. Jag som skrivit heter Lovisa, är 22 år ung och har precis börjat resten av mitt liv! Kontakt: [email protected]

RSS 2.0