Sista resan

Då var tiden inne för min sista resa, som jag kommer spendera på ett ställe som ligger mig varmt om hjärtat- Ica och Huacachina, lagunen mitt i öknen. Mitt paradis där solen alltid skiner, med hängmattor och swimmingpool på baksidan, sandboard mitt i öknen och vingårdar som väntar på att utforskas.
Dessvärre går jag på antibiotika efter tand-ingreppet och har blivit avrådd från att utsätta mig för sol, anstängning samt att inta alkoholhaltiga drycker... Men vad gör det?! Jag ska dit ändå!
Har inte planerat varken resa eller boende så risken är att denna outtömliga källa av härligheter, aka bloggen, kommer gapa tom ett par dagar. Har en tid att passa; 19.00 måndag kväll för att ta bort stygnen, så tills dess är jag tillbaka, senast. Får se vad de lite södrare delarna av Peru har ett erbjuda fram till dess. So long, så länge.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisaperu.blogg.se

Den här bloggen har handlat om mitt liv i Peru, där jag spenderade 6 månader. Många upplevelser finns i text, men även i bild. Jag som skrivit heter Lovisa, är 22 år ung och har precis börjat resten av mitt liv! Kontakt: [email protected]

RSS 2.0