När man talar om trollen

Solen tittade fram hela förmiddagen idag, så härligt att se! Batterierna laddas på och man kliver utanför dörren som en lättare människa. Med endast ett fåtal dagar kvar i skolan här nu, börjar jag känna hur mycket jag kommer sakna barnen, deras glada tillrop när de möter mig varje dag vid min ankomst, ständiga skojerier med både varandra och mig. Det finns ingen bättre känsla än att skänka ett av dessa barn ett ögonblicks lycka genom att ge en "high-five" vid en väl genomförd läxa. Hjältar är vad de är!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisaperu.blogg.se

Den här bloggen har handlat om mitt liv i Peru, där jag spenderade 6 månader. Många upplevelser finns i text, men även i bild. Jag som skrivit heter Lovisa, är 22 år ung och har precis börjat resten av mitt liv! Kontakt: [email protected]

RSS 2.0