Djungeln levererade!

Nu är jag tillbaka i Lima igen, efter en tid i den peruanska djungeln. Det blev en spontan resa, som var helt oplanerad men visade sig bli en av min resas höjdpunkter!
 
Jag kan nu checka av på min lista bl.a.
  • Simmat i Amazonas-floden
  • Fiskat och ätit piraya
  • Vandrat massor i Amazonasdjungeln, bland apor, ormar och fåglar av olika slag
  • Svingat mig i en lian
  • Sett ett par tukaner
  • Besökt en Shaman
  • Ätit termiter
  • Träffat massor nytt folk
Tack till http://www.inwildperu.com (Miriam och Manuel) som gjorde min djungel-upplevelse BÄST!
 


Kommentarer
Maria

Vad spännande, blir lite orolig över hur det blir när du kommer hem. Det mest utmanande är nog att ta si till jobbet i morgonträngseln. Kram från en stor beundrare

2013-10-01 @ 06:19:24
Zandra BatteryCharger Bhattacharjee

Åååh vad sjukt härligt det låter!!!!

Svar: Ellerhur! Saknade dig där, bananen!!!
Lovisa

2013-10-03 @ 09:33:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisaperu.blogg.se

Den här bloggen har handlat om mitt liv i Peru, där jag spenderade 6 månader. Många upplevelser finns i text, men även i bild. Jag som skrivit heter Lovisa, är 22 år ung och har precis börjat resten av mitt liv! Kontakt: [email protected]

RSS 2.0