Måndagstankar

Önskemål om fler djungel-bilder har kommit in (oj så poppis min blogg låter, när man skriver så...), så här är lite fler.
Jag har tre veckor kvar i detta underbara land, som jag ska förvalta väl, innan jag återvänder hem till Sverie, Stockholm och vidare jobb på Axfood.
Innan jag kommer så långt ska jag även spendera 10h i Atlanta, och eftersom det blir mina enda timmar i USA så planerar jag att se så mycket jag hinner, göra alla turistiga saker som jag stöter på och ta många bilder, så jag kan vara nöjd med min vistelse även i denna, för mig outforskade världsdel.
Såhär efter dryga 5 månader kan jag enkelt medge att det är två helt olika liv jag upplevt, allt ifrån fattigdom, djungel och kollektivtrafik till saker som att inte ta av sig skorna när man kliver innanför dörren(!). Jag är tacksam över varenda minut jag haft under den här perioden, trots smärre incidenter, och skulle inte byta ut det för allt i världen.
 
Anakonda
 
Tucan
 
 Försök att fånga rosa delfin på foto, i Amazonas-floden
 
Söt liten parvel
 
Också söt parvel
 
Jättefint hus/tomt vid floden
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisaperu.blogg.se

Den här bloggen har handlat om mitt liv i Peru, där jag spenderade 6 månader. Många upplevelser finns i text, men även i bild. Jag som skrivit heter Lovisa, är 22 år ung och har precis börjat resten av mitt liv! Kontakt: [email protected]

RSS 2.0