En stor dag!

Vi har fått finbesök av Zandras kompis Madde med reskamrat så i dagarna har vi turistat lite smått, guidat våra gäster till våra favoritställen och restauranger. Det har varit underbart kul att träffa dom två, de är otroligt öppna och vi har väldigt kul tillsammans.

Den här dagen har varit stor, bokstavligen, för vi åt lunch på favoritrestaurangen El Tronco, där maträtterna är så stora att de skulle mätta ett helt vattenpolo-lag, sen besökte vi livsmedelsaffären och hittade en ny favorit, säg hejdå till vinflaskor som räcker till 1,5 glas, här finns 3l vin på flaska!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisaperu.blogg.se

Den här bloggen har handlat om mitt liv i Peru, där jag spenderade 6 månader. Många upplevelser finns i text, men även i bild. Jag som skrivit heter Lovisa, är 22 år ung och har precis börjat resten av mitt liv! Kontakt: [email protected]

RSS 2.0