Happiness in an email

Det vanliga klingande ljudet vittnade om att ett nytt mail hade trillat in i inkorgen. Jag hade tagit min morgonpromenad förbi de vanliga ställena, ner till havet, som fortfarande är en stor byggarbetsplats. Innan dess hade jag hunnit prata med min pappa, på Skype, för att utbyta lite information om diverse saker. Men det är det där klingande ljudet som gör det här blogginlägget till vad det är, nämligen, fyllt av glädje, förväntan, lycka, saknad och längtan. Dessa känslor är de som fyller upp mig just i detta nu, för trots diverse krångel med CSN (ja IGEN!!!), pluggstress och lite sjukstuga, så befinner jag mig i min bubbla, min skyddande sköld av glädje.
Det här beryktade mailet innehöll, som underförstått, något viktigt, intressant och avslöjande. Avsändaren på mailet var min far, och i ämnesraden hade han avslöjande nog skrivit "Flygbiljetter". För er som inte listat ut vad mailet innehöll så var det bekräftelsen på att mina systrar och min far kommer hit! Så glad över detta! Vi firar med bio ikväll, på Perus modernaste biograf som tydligen ska vara något alldeles speciellt.
 
 
P.S. Sorry lillebror, det hade varit ännu roligare om du också var med!!!!!!


Kommentarer
Maria

Vad glad jag blir för din skull. Ha det så bra! Kramar i massor från världens bästa faster d.ä

Svar: Tack världens bästa gammelunga faster! Kram
Lovisa

2013-07-09 @ 21:41:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisaperu.blogg.se

Den här bloggen har handlat om mitt liv i Peru, där jag spenderade 6 månader. Många upplevelser finns i text, men även i bild. Jag som skrivit heter Lovisa, är 22 år ung och har precis börjat resten av mitt liv! Kontakt: [email protected]

RSS 2.0