Mobilinlägg

Vi har problem med internet och varmvatten, men nu börjar vi se ljuset (ja, jag har sagt det en gång innan, men den här gången är det sant, tror jag). Vi måste som sagt springa fram och tillbaka mellan vår lägenhet och lägenheten bredvid som stundtals är fylld med peruanska (visserligen trevliga) byggarbetare, målare, elektriker mm... Men imorgon, imorgon! Dagen med stort D! Håll tummarna för oss!

Idag har vi haft idrottslektion med barnen i pachacutec och även bjudit på Sverige-tårta. Konstverket i mitt hår är gjort av barnen i villa el salvador igår, fint va? Lyckades också klämma in en bild från en solig morgonpromenad.

Hasta luego!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisaperu.blogg.se

Den här bloggen har handlat om mitt liv i Peru, där jag spenderade 6 månader. Många upplevelser finns i text, men även i bild. Jag som skrivit heter Lovisa, är 22 år ung och har precis börjat resten av mitt liv! Kontakt: [email protected]

RSS 2.0