Helgens bravader

Falsk marknadsföring i allra högsta grad! Till skillnad från det rubriken indikerar har jag haft en lugn och relativt händelselös helg. Fredagen tillbringade jag på djurparken som ligger ett stenkast från mig, där kommer jag absolut göra fler besök! Inträdet är 10 sol (alltså typ 25kr), så det kan jag unna mig. Gårdagens enda mission var att hitta ett par skor, gissa om det står ett par nya oanvända bredvid mina gamla? Nix! Inga skor blev det, trots frenetiskt letande i alla skoaffärer jag kunde hitta. Det var inte utbudet som var fel, det var bara det att resten av San Miguel hade bestämt sig för att leta skor just samma dag och tid som jag... Återvände hem tomhänt efter X antal timmar.
Däremot gjorde jag en upptäckt, den här av öerraskningar fyllda stadsdelen är stolt innehavare av ett Gold's Gym. Förmodligen blir det ett gymkort där inom kort!
 
Och här är till dig plutten: äpplet- ett mästerverk jag och Moa jobbade på förra vintern, fotograferat av henne, redigerat av mig:
Och en bild på Moa och hennes älskade JB. Saknar dig lillasyster!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisaperu.blogg.se

Den här bloggen har handlat om mitt liv i Peru, där jag spenderade 6 månader. Många upplevelser finns i text, men även i bild. Jag som skrivit heter Lovisa, är 22 år ung och har precis börjat resten av mitt liv! Kontakt: [email protected]

RSS 2.0