Ledig dag

Idag är jag ledig, det var en oväntad ledighet, men perfekt tajming för jag har ett prov som blir tillgängligt idag och pga tidsskillnaden så förlorar jag 7 timmar i slutet av varje inlämning, så genom att starta 7 timmar tidigare tar jag igen det.
Dagen startade jag med att inte ställa klockan, det är något befriande och lyckogivande med att inte behöva ställa något alarm! Perfekt start på dagen, kände mig utvilad och stack iväg på en löprunda innan frukost. Det kunde ha gått bättre för halvvägs var jag helt slut och höll på att avlida av hunger, så jag kämpade mig hem med en mindre lyckad tid på mina 5km...
Nu har jag satt i mig en bra måltid och känner mig som en ny människa lagom till att börja live-streama AIK-DIF.
När matchen är slut och AIK (förhoppningsvis) tagit lite poäng ska jag sätta igång med plugget.
 
En annan rolig sak som jag har haft på gång är en intervju med Hjärt-Lungfondens tidning "Forskning för hälsa", de hörde av sig förra veckan och ville intervjua mig angående den insamlingen jag gjort för forskning om hjärtsjukdomar. Så i mitten av augusti månad kommer tidningen ut, här kan man hitta webbversionen.
 
Te veo muy pronto!
-Lovisa
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisaperu.blogg.se

Den här bloggen har handlat om mitt liv i Peru, där jag spenderade 6 månader. Många upplevelser finns i text, men även i bild. Jag som skrivit heter Lovisa, är 22 år ung och har precis börjat resten av mitt liv! Kontakt: [email protected]

RSS 2.0