Miraflores

När det här inlägget publiceras är jag i Miraflores, en del av Lima där mycket turister, ungdomar och livsnjutare håller till. Förmodligen har jag shoppat lite, gått fel en eller två gånger och kanske smuttat på en sangria någonstans.
I övrigt är det plugg och träning som fyllt min dag, därför var det extra skönt när jag bestämde mig för att hoppa på den flygande faran mot Miraflores för att roa mig resten av dagen.
 
Ville bara titta in och önska folket en fortsatt trevlig helg!
 
Four thumbs up!
 
Te veo muy pronto!
-Lovisa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisaperu.blogg.se

Den här bloggen har handlat om mitt liv i Peru, där jag spenderade 6 månader. Många upplevelser finns i text, men även i bild. Jag som skrivit heter Lovisa, är 22 år ung och har precis börjat resten av mitt liv! Kontakt: [email protected]

RSS 2.0