Nära döden & pw

Imorse när jag satt i min godan ro och försökte utföra lite hederligt studerande med fönstret öppet (jag har liksom skjutfönster), så hör jag hur det flaxar till och helt plötsligt sitter en fågel med näbben i min ruta. Jag höll på att trilla av stolen! Men det var inte nog med det, när fågeln återfått förståndet siktade han in sig rakt in i min lägenhet. Jag slet tag i fönstret och drämde igen det i panik, och gav fågeln ännu en smäll. Det var på håret att den flygande faran kom in till mig! Nog för att jag känner mig lite ensam, men sällskapet av en icke pricksäker fågel klarar jag mig utan...
När jag hade återhämtat mig packade jag ner studieböckerna och knallade ner till havet (efter karta förstås). Gick fel först men sen hittade jag dit. Det var inte en vacker syn, hela stranden var en stor arbetsplats och de enda människor som rörde sig där var byggarbetare. Men 7km promenad la jag iallafall bakom mig.



Kommentarer
Sussie

Hej på dig.
Ser att det inte går någon nöd på dig.
Du är en stark tjej. En liten fågel hit o dit, vad är det:-) Had det så bra. P.S Jag sudda ut det där konstiga namnet du skrev på KFM:s tavla.D.S Kram på dig/Sussie

Svar: Hej Sussie :)Nej det är fint med mig! Ja precis, fågeln har redan fått ett helt blogginlägg i sitt namn så nu är den glömd. Hoppas allt är bra på jobbet!!P.S. Jag kommer be min mullvad som jag har på plan 5, skriva dit det igen. D.S
Kramar
Lovisa

2013-05-06 @ 22:45:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisaperu.blogg.se

Den här bloggen har handlat om mitt liv i Peru, där jag spenderade 6 månader. Många upplevelser finns i text, men även i bild. Jag som skrivit heter Lovisa, är 22 år ung och har precis börjat resten av mitt liv! Kontakt: [email protected]

RSS 2.0