Planer

Det är mycket som händer just nu, här i min lägenhet i San Miguel, Lima, Peru. Men också mycket utanför.
Jag har en del planer för framtiden och lite olika projekt på gång. Det är det som tar upp det mesta av min tid nu, förutom att volontärarbeta, plugga och upptäcka det här landet.
Jag ska berätta mer om allt detta så fort det är mer spikat, så don't worry!
 
Annars då, idag (fredag) är sista arbetsdagen för den här veckan. Det blir en lång sådan: avfärd mot Pachacutec kl 8, och tillbringa halva dagen där. Sen kvickare än en höna sk*ter beger vi oss till Villa el Salvador och spenderar eftermiddag/kväll där. Kommer hem vid 20.30 skulle jag tro=heldag!
 
Om 10 dagar får jag sällskap av Zandra, den andra volontären från Sverige, det kommer bli grymt! Hon stannar sen i två månader, så då ska vi hinna med massa saker. Mer info kommer!
 
Bjuder på en bild från i onsdags i Villa el Salvador. Vi pluggade engelska djur.
 
Te veo muy pronto!
-Lovisa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisaperu.blogg.se

Den här bloggen har handlat om mitt liv i Peru, där jag spenderade 6 månader. Många upplevelser finns i text, men även i bild. Jag som skrivit heter Lovisa, är 22 år ung och har precis börjat resten av mitt liv! Kontakt: [email protected]

RSS 2.0